Avatar billede kasper.bc Nybegynder
10. marts 2008 - 16:38 Der er 1 kommentar

Betting/Odds script

Hej alle.

Jeg skal bruge et script hvor følgende ting er muligt:

- Login - brugernavn og pw.
- Skrive hvilken kamp man har spillet på og til hvilket odds.
- Mulighed for at krydse af om den gik hjem eller man tabte oddset,    når kampen er slut.
- Topliste og hvem der har ramt flest kampe der gik hjem.

Det hele skal uploades til en fælles forside hvor man kan se tabelen og hvad der er blevet spillet på.

Hvis der er nogle der kan udvikle dette ville det self. være ønsketænkning. Hvis nogle blot har ideer til hvordan det skal gøres, eller kender et sted man kan hente noget lignende som kan programmeres om, modtages dette også med kyshånd.

Jeg spørger da mine PHP evner er tæt på at være ligmed 0. :)

Mvh
Kasper.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. marts 2008 - 15:46 #1
Dette er en kategori hvor du kan få hjælp hvis du f.eks. sidder fast i noget kode.
Jeg tror du leder efter opgaver-kategorien her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/

:)