Avatar billede billslapdog Nybegynder
10. marts 2008 - 13:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af dansk tastatur

Jeg har netop (gen)installeret windows xp på min laptop - og var (syntes jeg selv) så genial at lave en nlite på min installations CD...  Og det virkede da fint... Indtil jeg opdagede at jeg ved en fejltagelse havde fjertet support for dansk tastatur...

Kontrolpanel -> Internationale og sproglige indstillinger -> Sprogtjenester og sprog - her kan jeg vælge alle de forskellige nationale tastaturer - undtaget dansk, som ikke er på listen..

Er der en hurtig løsning - evt en fil jeg kan kopiere fra min stationære PC - eller er jeg pisket til at geninstallere alt???
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2008 - 14:14 #1
Når du er inde i sproglige indstillinger så gå i avangseret og fjern fluebenet ud for Danmark/Norge.
Avatar billede billslapdog Nybegynder
10. marts 2008 - 21:58 #2
Det svar kan jeg ikke rigtigt finde hoved eller hale i - i avanceret er der ikke mulighed for at fjerne flueben for danmark/norge...
Avatar billede Jensen DK Novice
11. marts 2008 - 06:39 #3
Danmark/Norge står hos mig 2 gange listen igennem, og jeg kan få Danmark til at forsvinde,og jeg kan få Danmark frem igen, hvis du ikke har samme muligheder så må du nok genindstalere XP
Avatar billede Jensen DK Novice
09. juni 2008 - 07:53 #4
Kan der lukkes her?
Avatar billede billslapdog Nybegynder
09. juni 2008 - 09:21 #5
Ja det kan det for så vidt godt - jeg blev nødt til at geninstallere alt...  Men det var lærerigt!!!
Tak for hjælpen...