Avatar billede michael7 Nybegynder
09. marts 2008 - 19:27 Der er 1 løsning

Problem med at få WM til at modtage stream i den rigtige kvalitet

Har sidste år haft MLB.tv og har fornyet det i år, har dog siden sidst skiftet computer, men det burde ikke være det der er problemet, da denne er langt bedre, dog er den på vista som den anden ikke var, men jeg tvivler på at det er Vista der er problemet.

Min nye computer er bare en standard HP Pavillon Lap.

Jeg elsker baseball og har derfor fornyet mit MLB.tv abbonoment i år, men der er noget der irriterere mig.

Når jeg streamer hakker billedet, og når jeg går ind i "Statistik" egenskaben på Windows Media pluginnen, kan jeg se at der er noget galt.

Her er et screenshot af mit problem

http://img299.imageshack.us/my.php?image=mlbkvalqg0.jpg

som i kan se, så streamer den med en lavere kvalitet, selvom internet forbindelsen og den forbindelse der er til rådighed er mere end nok til at klare 405.

Der er ret irriterende for mig, fordi Baseball sæsonen starter her til April og et MLB.tvv abbonoment koster alligevel omkring 500 kroner og hvis det her skal tage hele året så kan det være penge smidt ud af vinduet og det er jo ikke fordi man svømmer i dem.

Jeg har tænkt det kan være noget med ISP eller DNS. Men jeg har intet forstand på det..

Er der nogen måde på det er muligt at fixe det her uden at skulle arbejde med porte og routere og alt muligt halløj.

Hvis der er må jeg nemlig snakke med administartoren i andelsforeningen.
Avatar billede michael7 Nybegynder
17. marts 2008 - 16:23 #1
Det løste sig selv på en eller anden måde