Avatar billede danielless Nybegynder
09. marts 2008 - 14:21 Der er 17 kommentarer

NTLDR mangler??

heeelp.. når jeg tænder min computer står der NTLDR mangler :/ jeg ved ikke hvad det er? hvordan laver man det?????
uden og sku omformatere den osv.? jeg vil gøre ALT og betale ALT for og få mine billeder og musik. kan man  ik bruge et stik fra computeren til bærbar og overføre?? need help!!!!!
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2008 - 14:32 #1
godt nok til WindowsXP, men prøv at kigge her:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no20
Avatar billede smitten1 Nybegynder
09. marts 2008 - 14:33 #2
Hvis det rent faktisk er vista, så er løsningen nok en anden, da ntldr ikke kan bruges til at starte vista
Avatar billede danielless Nybegynder
09. marts 2008 - 14:37 #3
nå ja xp :/ sorry.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2008 - 14:41 #4
Og husk at du kan ALTID hive dine data ud med en Live-cd
Avatar billede danielless Nybegynder
09. marts 2008 - 14:45 #5
ja men problemet er, sidst jeg havde virus på blev den fomateret eller hvad det nuu hedder,. og der blev brugt en brændt cd :/
er der slet ik andre muligheder?  :/ koste hvad det vil !!
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2008 - 14:54 #6
hvad mener du
Avatar billede danielless Nybegynder
09. marts 2008 - 14:57 #7
jeg har ikke nogle windows cd til den.? :/
Avatar billede njalus Nybegynder
09. marts 2008 - 15:06 #8
Hmm. Hvis du virkelig er på skideren, og ikke vil bruge et data recovery program. Så lån/ køb en billig harddisk og installer windows xp eller vista der på. Så kan du sætte din harddisk med billeder / andet data som du ønsker at hente fra den.

Men ellers læs om data recovery programmer. Du kan også søge på google, der er firmaer som lever af at redde folks harddiske.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2008 - 15:11 #9
At bruge en live-cd kræver ikke en Xp-skive
09. marts 2008 - 15:30 #10
... eller hvis muligt ta' HD'en ud og montere som SLAVE i en anden (stationær) PC om der copy diver dokumenter/foto/... over ...

For at se om HD'en i det hele taget kan snakkes med ?

Evt. vha en sådan dims -> http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-43 - ganske smart!!!
Avatar billede danielless Nybegynder
10. marts 2008 - 14:29 #11
kan man ik få nogle til at fixe den :/ ???
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2008 - 16:26 #12
"kan man ik få nogle til at fixe den :/ ???" Pudsigt spørgsmål, man har på fornemmelsen at du overhovedet ikke læser de kommentarer der skrives til dig
10. marts 2008 - 18:50 #13
Avatar billede njalus Nybegynder
15. marts 2008 - 17:57 #14
Har du overvejet om hvorfor den NTLDR fil mangler?

Du kan hente en NTLDR fil fra nettet, og selv kopiere den ind, det er ganske nemt.

http://www.helgec.dk/ntldr.html <-- Der er en komplet guide til hvordan du gør.

Held og lykke !!!
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2008 - 20:43 #15
Er der noget nyt her ??
Avatar billede njalus Nybegynder
19. marts 2008 - 08:07 #16
uff!! helgec i egen person :)

Kommer ikke lige dette emne ved. Men helgec, mange tak for din fantastiske side, har brugte mange gange :)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2008 - 08:08 #17
Lidt respons ??