Avatar billede prebniel Nybegynder
09. marts 2008 - 13:11 Der er 7 kommentarer

Sender skjult mail

Hej

Jeg har det problem at når jeg starter Outlook 2003 op vil den sende en eller anden skjult mail. Der ligger ikke noget i udbakken og jeg kan ikke få flere informationer om hvad det er den sender. Computeren er scannet for vira og trojans og viser ikke noget. Der er sat nej til at deltage i visse brugeranalyser så det burde ikke være det. Efter at jeg har prøvet at slette og gendanne mine konti, ligger der nu en som åbenbart ikke kan leveres, outlook fungerer ikke nu før jeg går ned og anullerer send/modtag.
På forhånd tak Preben
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 13:19 #1
Hvordan kan du så se at den sender en mail ?
Avatar billede prebniel Nybegynder
09. marts 2008 - 13:31 #2
Der står sender email nede i højre hjørne og den kommer frem med at den ikke kan sende mailen efter ca 5 minutter
Avatar billede be_nice Juniormester
09. marts 2008 - 13:32 #3
Hvis du har en mail i udbakke, der af en eller anden årsag ikke kan sendes, skal du indstille Outlook til ikke at hente og sende post ved opstart. Herefter kan du slette evt. mails i udbakken, og efterfølgende rette indstillingerne tilbage igen.
Sig til hvis det fortsat driller.
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
09. marts 2008 - 13:38 #4
Kan du oplyse mere om hvilket fejlnummer der kommer, når Outlook giver dig en fejl efter udløb af tiden?
/Be_Nice
Avatar billede prebniel Nybegynder
09. marts 2008 - 14:24 #5
Problemet er at der ikke er nogen mail i udbakken og fejlmeddelsen er at den ikke får svar fra serveren men godt kunne se den. Hvis jeg annullerer og  vil sende andre meddelser så kan jeg også det, hvis jeg ikke har annulleret opgaven så kan jeg intet og ej heller kan jeg starte den op igen hvis jeg har haft den lukket.

Preben
Avatar billede be_nice Juniormester
09. marts 2008 - 15:30 #6
Jeg vil foreslå at du forsøger at slette alle dine konti igen - og så skal du prøve at starte Outlook uden nogle konti oprettet.
Hvis dette lykkedes uden fejl, skal du starte med at oprette én konti ad gangen - genstarte Outlook for hver konti du opretter, og se om der sker fejl.
Skulle der opstå fejl undervejs, må det tilskrives den konto du senest har oprettet iht. ovenstående.
/Be_Nice
Avatar billede prebniel Nybegynder
09. marts 2008 - 17:34 #7
Det er prøvet og fejlen er der stadig :-(