Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. marts 2008 - 00:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bryllups Monogram og Baggrundbillede

Hejsa der ude.
Jeg er på jagt efter en, der kan designe et monogram for mig, samt en baggrund til vores invitationer.

MONOGRAM
* Beige/hvide/lyse farver, med bløde kurver, streger, måske lidt hjerter.
* Indeholde Bogstaverne "H" og "D" (For Helle og Dan)
* I udskriftskvalitet.

BAGGRUNDSBILLEDE
* Samme som ovenfor, bare fuldt A4 format (kant til kant)
* Må gerne indeholde monogrammet - men så kun i højre hjørne, top eller bund.
* Så lys, at jeg kan skrive tekst oven på, uden at teksten og baggrundsbilledet falder sammen i evt. sorte skygger, streget. (invitation)
* Må helst ikke være et billede, men grafik!!! Håber i forstår hvad jeg mener!

Nogen der vil hjælpe mig (og min kommende brud)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. marts 2008 - 13:35 #1
Slet ingen der vil!?
Avatar billede nalu Nybegynder
09. marts 2008 - 19:58 #2
Hvilken størrelse skal monogrammet være i?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. marts 2008 - 20:19 #3
Alene = ca. 11x9 cm. ca.
På Baggrundsbilledet - ca. 2/3 størrelse - den skal ikke være fremstrædende der på.

Man kan du få et S med også - i midten eller sådan?
Det er forbogstavet på vores datter som skal døbes samme dag. :)

Takker :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. marts 2008 - 20:52 #4
Fik ikke rigtig sluttet godt nok af... min datter har kolik og det kræver lige begge forældres opmærksomhed det meste af aftenen - og da jeg skrev, der var hun lige blevet utilfreds (igen)...

Men tak fordi du vil hjælpe.
Avatar billede helle100 Nybegynder
09. marts 2008 - 22:37 #5
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. marts 2008 - 23:21 #6
Hej Helle.

Monogrammet ser faktisk godt ud...
Men er det et S der er i midten? - kunne den måske gøres mere tydelig at det er et S?

Baggrundsbillede er nok lidt for simpelt og monogrammet må meget gerne være mindre og så placeret i højre hjørne i bunden!

Jeg havde selv den tanke om baggrundsbilledet, at det lignede lidt tågede bånd, der bugtede sig over papiret og lige som trak en tåge med sig - hvis det giver mening!
Og så med nogle tilfældige streger ind over/under - sådan lidt tilfældigt.
Avatar billede helle100 Nybegynder
10. marts 2008 - 06:52 #7
Et S der er mere tydeligt: http://peecee.dk/upload/view/102722
Ser lige på et baggrundsbillede senere
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. marts 2008 - 10:28 #8
Helle100 -> du havde ikke en ide til baggrunden?
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. marts 2008 - 10:54 #9