Avatar billede mkj15 Nybegynder
08. marts 2008 - 22:02 Der er 1 kommentar

LAN controller "lukker ned" når jeg starter downloads.

Hey Experter :)

Jeg har gået hen og fået bygget mig en ny PC af følgende dele;
ASUS P5K AiLifeStyle
Inten Core 2 Duo E8400
2GB Kingston Value
INNO 3D Geforce 8800GT

Mit problem er, at når jeg starter med at hente en torrent (jeg bruger Azureus), så efter omkring 5-10 minutter, så stopper min download, nettet holder op med at fungere, jeg kan heller ikke deaktivere/aktivere mit netkort igen (for at det skulle virke igen), og computeren vil efterfølgende ikke lukke ned af sig selv.

Er det mit onboard netkort som har en fejl, eller er det chipsettet? - eller noget helt andet.

Mvh Mikkel Krogh
Avatar billede hottadpole Nybegynder
09. marts 2008 - 09:54 #1
Det kunne måske være driveren til netkortet. Efter en xml core update fra Windows Update fik jeg bsod. En nyere driver fra netkortfabrikanten var alt i orden.