Avatar billede marani Nybegynder
08. marts 2008 - 18:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC fryser

Aner ikke hvilken kategori det hører under. Sikkert meget simpelt. Min pc fryser/låser ofte. Typisk når jeg spiller eller er på internettet. Den reagerer ikke på noget og må genstartes ved at tage strømmen.
Hvad gør jeg?
Kan det være fordi den bare er gammel og slidt?
Avatar billede fromsej Praktikant
08. marts 2008 - 19:38 #1
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
10. marts 2008 - 09:09 #2
Kan osse være spyware og andet snask som har ødelagt nogle filer. Men kan osse være pga at den er ved at dø.

Prøv at gemme dine filer og formater. Det kan hjælpe på mange problemer :)
Avatar billede marani Nybegynder
12. juli 2008 - 02:21 #3
Deter efterhånden lang tid siden jeg var herinde sidst. Anyway  - problem solved, det var et varmeproblem. Vil gerne tildele point til fromsej men jeg ved ikke om de kommer igennem. Brok dig hvis de ikke gør.
Avatar billede marani Nybegynder
12. juli 2008 - 02:25 #4
Det går ikke så godt med at tildele point. Jeg fedter lidt rundt.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 06:36 #5
Du skal bede fromsej ligge et svar, derefter kan du give ham point.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. juli 2008 - 10:14 #6
Godt du fik det løst. :-)