Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
08. marts 2008 - 09:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Surround system test

Jeg har netop fået Surround i lejlighed. Er der nogle som ved om man kan få en dvd hvis eneste formål er at afprøve ens surround. Deri tænker jeg f.eks en bold der flyver rundt i luften så man føler at den kører rundt om hovedet på en, eller en helikopter der flyver henover hovedet på en. Kan selvfølgelig købe de gode film til det, men der må bare findes en dvd hvis familienskal se det uden at se en kvart film.
Avatar billede kick Nybegynder
08. marts 2008 - 10:36 #1
Mener at HifiKlubben har sådan noget,så smut du der ned og hør dem ad og du evt kan låne/købe sådan en dvd..

Good Luck
Avatar billede summer Mester
08. marts 2008 - 12:22 #2
Avatar billede summer Mester
08. marts 2008 - 12:35 #3
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
10. marts 2008 - 16:16 #4
Tak for det. smid lige et svar begge to så kan i dele pointene. Vil ned og høre i HIFI klubben, ellers køber jeg noget på nettet.
Avatar billede kick Nybegynder
10. marts 2008 - 18:38 #5
Svar
Avatar billede summer Mester
10. marts 2008 - 19:01 #6
Afstår fra point.