Avatar billede aguru Nybegynder
08. marts 2008 - 09:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Audio Driver ASUS U1 til XP

Jeg kan simpelthen ikke opspore en XP audio driver til min Asus U1. Mit anarkist gen er sku ved at ryge lidt ud af proportioner ... det kan ikke passe at ASUS ikke understøtter XP i deres drivere.
Avatar billede aguru Nybegynder
08. marts 2008 - 17:43 #2
De drivere fungere ikke, men fandt anden driver ...
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2008 - 08:33 #3
asus bruger mange forskellige audio på deres bundkort.

mit hedder asus m2n-e og på det sidder soundmax men det kunne måske hedde ac97 eller hvad ved jeg.

man kan også finde en driver på producenten af soundmax hjemmeside.

det er måske en oveni god ide at sefter om der ikke skulle findes en der.

http://support.asus.com/faq/faq.aspx?SLanguage=en-us&model=Xonar%20U1

det er jo ikke sådan lige at finde men i den bog der fulgte med da du købte pc-bundkort står hvad producenten af lydchippen hedder