Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
07. marts 2008 - 23:53 Der er 6 kommentarer

3 GB trafik?

Hej. hvad betyder det når webhosters skriver f.eks. 3 GB trafik ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. marts 2008 - 09:31 #1
Det er en månedlig grænse for hvor mange bytes der må sendes til og fra dit webhotel hver måned.

Lad dig ikke snyde af dem, der siger "fri trafik" - læs det der står med småt.
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
08. marts 2008 - 12:41 #2
Okay kommer lige med et eksempel :)
1. Hvis der nu står  fri web plads men 3 GB trafik ??
2. Hvis der nu står fri trafik men 5 GB webplads hvad er forskellen så :?
og hvad er bedst
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. marts 2008 - 13:52 #3
Der er ikke noget med at noget er bedst - det kommer an på hvad du skal bruge det til.
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
08. marts 2008 - 14:07 #4
Til billede galleri. hvad er så bedst
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. marts 2008 - 14:17 #5
Det kommer an på hvad du skal bruge det til: hvor meget plads har du brug for, og hvor mange kommer og ser på det. "Fri trafik" og "fri web plads" findes som udgangspunkt ikke  - læs det med småt.
Avatar billede dumbledore Nybegynder
09. marts 2008 - 17:04 #6
Fri Trafik; hvor meget siden loades, hvor mange byte pakker som sendes hver gang en bruger ser på din side osv.

Fri webplads; her er det selve størrelsen på det plads du har til dine filer, f.eks. .exe / .html /.zip / .jpg / .php filer etc etc