Avatar billede faxy Nybegynder
07. marts 2008 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

upload af to filer i samme script

Goddag eksperter jeg har lidt et problem, jeg skal uploade en lille flash film og et billede i samme script, men det vil den ikke lige så håber på nogle råd.

<form action="upload.php" method="get" enctype="multipart/form-data">
Vælg en film .flv<br>
<input type="file" name="file"><br />
Vælg et preview billede<br>
<input type="file" name="billedfil"><br /><br />
<input type="submit" value="Upload"><br><br>

her er formen jeg bruger, så kunne jeg godt bruge et script til at flytte billede filerne ind i billede/ mappen og filmene ind i film/ mappen.

har brugt et script jeg fandt på nettet men det fungere ikke lige godt, så derfor lægger jeg ikke det med.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. marts 2008 - 07:51 #1
Kan du få upload af en fil til at virke ?
Kig evt. på min artikel her: http://www.eksperten.dk/artikler/1098

Så kan vi tage udgangspunkt i den og rette den til.
Avatar billede faxy Nybegynder
08. december 2008 - 08:57 #2
lukket
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. december 2008 - 09:06 #3
Hvad blev din løsning ?