Avatar billede petan Nybegynder
06. marts 2008 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To skærme - en bærbar computer

Hej,

Jeg har en bærbar Lenovo T60, som jeg har tilkoblet en enkelt skærm. Mit spørgsmål er: Er det på nogen måde muligt at tilkoble en skærm yderligere?

På forhånd tak!
Avatar billede petan Nybegynder
06. marts 2008 - 21:31 #2
Tak for dit svar, Gurly.

Så vidt jeg kan se, vil begge skærmbilleder vise det samme. Jeg ønsker mere skrivebordsplads, så det skal være muligt at vise forskelligt indhold på det to skærme.
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2008 - 18:08 #3
det kan du ikke, der kan kun komme et´ signal ud af skærm stikket

du kan vist nok køre med udvidet skrivebord, men så bliver det halvdelen på skærmen som er i den bærbare, og den anden halvdel på en extern skærm.

men det signal der kommer ud af dit skærm stik kan jo ikke deles op på den måde
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2008 - 18:15 #4
det du vil med udvidet skrivebord på 2 externe skærme, det kan du kun hvis grafikkortet har to skærm udgange, eventuelt hvis grafikkortet kan udskiftes til et nyt som har to udgange.
Avatar billede gurly Praktikant
11. marts 2008 - 22:43 #5
respons ?
Avatar billede petan Nybegynder
08. september 2008 - 20:21 #6
Tak for svar. Det er vist på tide at få lukket denne tråd. Beklager den sene reaktion.