Avatar billede mangelviden Nybegynder
06. marts 2008 - 16:01 Der er 10 kommentarer

Skypetelefon med egen browser

Hej alle!

Jeg overvejer Skype, men finder ikke megen hjælp eller vejledning på www.skype.dk eller blandt tidligere stillede spørgsmål - alle af ældre dato - i dette forum.
Er der nogen af læserne, som "nutidig" erfaring med Skype - gerne med telefonerne, som ikke kræver tændt computer / med egen browser?
På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2008 - 20:17 #1
Kan ikke helt forstå dit spørgsmål?
Du vil have Skype, men vil ikke have PC tændt?

Hvis det er forstået korrekt, skal du have en telefon med indbygget Skypeklient.
F.eks. WSKP100 fra SMC: http://www.smc.com/index.cfm?event=viewProduct&localeCode=EN_DNK&cid=14&scid=78&pid=1558
Avatar billede mangelviden Nybegynder
07. marts 2008 - 17:31 #2
Jeg har nok ikke formuleret mig tydeligt nok.... det er nok fordi jeg ikke helt har styr på det med Skype. Hvorom alting er, er jeg sikker på at have hørt, at man ikke skal have pc'en tændt. Kan det jeg kalder egen browser være det du kalder Skypeklient?.
Har du erfaring med brug af Skype.

Mvh. Mangelviden
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2008 - 20:30 #3
Jeg vil mene at det du efterlyser er det jeg foreslår, for det kræver ikke en tændt pc da skype ligger i telefonen.
Avatar billede mangelviden Nybegynder
10. marts 2008 - 17:54 #5
Hej igen.
Mangler lidt tilbagemelding fra dig vedrørende erfaring med spype.
Smid et svar og du får dine points:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2008 - 20:43 #6
Ved ikke helt hvad du mener med erfaring?
Der er ikke så meget i det... opret bruger på skype og ring...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2008 - 20:44 #7
<ja jeg har erfaring med det, men bruger det næsten ikke da dem jeg kender ikke bruger skype...)
Avatar billede enya Nybegynder
21. marts 2008 - 05:23 #8
Fundet ud af noget...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2008 - 10:19 #9
Kommentar: mangelviden

Kommer her :)
Avatar billede enya Nybegynder
19. april 2008 - 06:26 #10
>mangelviden: Husk at acceptere john_stigers' svar og derved lukke spørgsmålet..!