Avatar billede toftdal Nybegynder
05. marts 2008 - 11:56 Der er 1 løsning

Bærbar gå i "hvid" skærm

Min et par år gamle acer bærbare løb tør for strøm og slukkede uden at den nåede at gå i dvale. Da jeg startede den op igen nåede den kun lige at tjekke ram og hardisk, hvorefter skærmen bliver sort og skifter så til hvid. Herefter kan man intet gøre.

Det kan ikke engang lade sig gøre at komme ind i Bios.

Jeg har prøvet at tage HD'en ud, men det ændrede ikke noget. Den når at tjekke rammene, og det ser heller ikke ud til det er dem der er noget galt med.

Er der nogen der har nogen ideer? Det er jo lidt problematisk når man ikke engang kan få adgang til Bios.
Avatar billede toftdal Nybegynder
22. juli 2013 - 18:31 #1
Lukket