Avatar billede moning Nybegynder
05. marts 2008 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern clipping path fra en path

Hej

Hvis jeg har en path som er sat til "clipping path" kan jeg så ikke tage funktionen væk igen fra path'en hvis jeg stadig gerne vil gemme  pathen i filen?

Venligst Moning
Avatar billede prodic Mester
05. marts 2008 - 09:40 #1
Tænker du på noget lign:
At ctrl-klikke på din clipping path for at få en selection af path'en og konvertere den selection til en ny path?
Kender umiddelbart ingen "step tilbage"-funktion direkte fra en eksisternde clippingpath, men hører da gerne om den hvis den eksisterer.
Avatar billede sortof Nybegynder
26. juni 2008 - 23:47 #2
Er ik helt sikker på jeg har forstået jer rigtigt men moning hvis du mener at du har sadt et layer som cliping path så er det bare at alt klikke mellem det og laget under hvis du er på mac. Det er sikkert alt eller ctrl på pc.

Hvis i mener at tage en selection (af maching ants) og lave den om til en path så er det bare at bruge lasso toolet og højreklikke inde i din selection og vælge create workpath. du får så en dialog med tolerance hvor du kan sætte hvor præcist den skal konverteres.

Du kan også altid gemme laget med visibility taget fra.

/sortof
Avatar billede moning Nybegynder
10. september 2008 - 15:53 #3
:-)
Avatar billede moning Nybegynder
10. september 2008 - 15:58 #4
:-)