Avatar billede mindspray Nybegynder
05. marts 2008 - 01:14 Der er 2 kommentarer

Ny HD - flytning af OS

Min Maxtor 160 Gb er ved at blive fyldt op og jeg planlægger at investere i en Seagate Barracuda 7200.11 500 GB – til min G5 Dual 2.0 Mhz.  Eftersom Barracudan er meget hurtigere vil jeg gerne bruge den til styresystem, programmer osv. - formatere den gamle disk og bruge til backup.  Jeg har ikke en ekstern disk til backup, så million dollar spørgsmålet er hvordan jeg problemfrit flytter OS mm. til ny disk . Kan jeg overføre det hele til den nye disk og så slette den gamle bagefter eller hvad ? Er det nogen som har et svar eller ved om en link ang. dette ?
Avatar billede egonspock Seniormester
05. marts 2008 - 01:21 #1
Hov, det var vist samme spørgsmål igen. Det må du hellere lukke.
Avatar billede haren Nybegynder
28. maj 2008 - 17:33 #2
Jeg foreslår programmet Carbon Copy Cloner, husk dog først at formattere disken og muligvis ændre systemet til GUID.