Avatar billede henriks3 Praktikant
05. marts 2008 - 00:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vista på 10.5 igennem parallels

Hej

Jeg har problemer med at jeg har installeret Parallels ver 3 på min Imac, hvor jeg så har installeret Vista Business.

Styrsystem på Mac er 10.5

Mit problem ligger i at jeg i Vista ikke kan få adgang til hverken Ethernet eller Airport. Jeg kan godt se dem i parallels, men ikke i Vista ??? Hvad gør jeg ???

Er der eventuelt nogle der har en løsning på hvordan man sletter Vista fra sin Mac igen ?????
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. marts 2008 - 05:56 #1
Smid systemDVD'en i drevet.
-genstart fra denne (hold "C" nede under opstart)

Åbn programmet "Diskværktøj" i fra den øverste menulinie, når denne bliver tilgængelig.

Vælg fanebladet "Slet"

Vælg WINDOWS-harddisk-delen og klik på "Formatér"

Vupti - væk!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:53 #2
OG hent den nyeste version (7)!! http://parallels-danmark.dk/