Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. marts 2008 - 23:30 Der er 8 kommentarer

Nyt sprog i windows XP

Jeg har fået en computer, af en svensk vendinde jeg har. Der er installeret en svensk udgave af windows XP med svensk sprog. Jeg vil gerne kunne öndre sproget på computeren og få dansk keyboard til at virke
Jeg har forsägt at öndre keyboard opsötningen, men man kan kun völge mellem amerikansk og svensk keyboard.

Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gäre? Det er lidt tröls kun at kunne skrive  ö, ä og å.

Mvh Kresten
Avatar billede jee Nybegynder
05. marts 2008 - 00:01 #1
"Start" >
"Kontrolpanel" >
"Internationale og Sproglige indstillinger"

Vaelg tab "Sprog"
Avatar billede jee Nybegynder
05. marts 2008 - 00:03 #2
Pis kom til at trykke send :D

Og tilfQj saa dansk, evt slet svensk efter saa du ikke kommer til at skifte med shift+alt
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
05. marts 2008 - 00:23 #3
Det kan man ikke. Jeg har ikke mulighed for at völge Dansk.
Avatar billede jee Nybegynder
05. marts 2008 - 01:04 #4
Hmm, jeg har lige installeret svensk, er du sikker paa du ikke kan trykke "TilfQj" og saa vaelge "Dansk" i listen?

Ellers skal du vel have fat i en XP CD og saa faa den til at overfQre det danske sprog
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2008 - 07:19 #5
Du skal ind i fanen sprog, det er der i XP Pro.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2008 - 22:12 #6
Du kan ikke ændre sproget fra svensk til dansk, men du burde kunne ændre tastarlayout til svensk via den hjælp du har fået nu.
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
06. marts 2008 - 15:23 #7
Det kan man ikke. JEg kan v;lge mellem syv tastarlayouts, men dansk er ikke et af dem.
Jeg forst[r det heller ikke.

Mvh Kresten
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:06 #8
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.