Avatar billede janbyrgesen Nybegynder
04. marts 2008 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken pakke?

Undskyld, men kan altså ikke finde svaret i eksisterende tråde eller andre steder.

Jeg skal have installeret en office pakke på 3 PC'ere derhjemme. Jeg har brug for Word, Excel, Outlook og Powerpoint.

Home/Student har ikke Outlook, men kan vistnok købes seperat. Til gengæld kan den installeres på 3 pcére.

Office Standard har alle 4 programmer men kan kun installeres på 1 pc. Kan man i praksis godt installere Standard på 3 pc'ere og hvis ja, har det nogle begrænsinger mht opdatering,  antivirus software, etc?
Hvad ville I gøre?
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2008 - 20:15 #1
Du bryder Licensen ved at installere Office Standard med 1 Licens på 3 computere
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2008 - 20:15 #2
Men hvorfor ikke bruge OpenOffice og Thunderbird ?
Avatar billede be_nice Juniormester
04. marts 2008 - 20:18 #3
Du kan finde en komplet oversigt på hvad de forskellige pakker indeholder her:
http://office.microsoft.com/da-dk/products/FX101635841030.aspx
Og som du selv er inde på, så er det ikke tilladt at installere standard på mere end 1 PC.
Dermed må du overveje at "nøjes" med Home & Student - eller investere i 3 komplette standard - eller måske overveje at benytte OpenOffice.
/Be_Nice
Avatar billede bauerdata Nybegynder
05. marts 2008 - 01:21 #4
Respekter ejendomsretten. Undgå ulovlige kopier brug open office.
http://da.openoffice.org/get_legal_da.html
Avatar billede janbyrgesen Nybegynder
07. marts 2008 - 09:58 #5
Tak for svar.
Avatar billede be_nice Juniormester
07. marts 2008 - 18:02 #6
Det var da så lidt.
Husk at lukke spørgsmålet efter dig - og del point ud efter hvordan du mener det er rimeligt.
/Be_Nice