Avatar billede cyberraga Nybegynder
04. marts 2008 - 20:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike, musen virker ikke

Hej,

Jeg ville gerne spille Counter Strike og har nu endda købt en laser-mus, men musen vil sjældent reagere.

Jeg kan ikke dreje med musen, selvom den er sat til det og den siger endda en computer-brokke lyd når jeg prøver at dreje (og gå fremad).

Jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det, men I kan jo skrive og spørge, hvis jeg ikke har forklaret det ordentligt :-)

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2008 - 20:14 #1
Hvilken mus?
Hvilket underlag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2008 - 20:14 #2
Har du rettet i indstillinger i CS?
Avatar billede cyberraga Nybegynder
04. marts 2008 - 20:32 #3
Logitech G5 laser mus.
Underlag: En jubii musemåtte eller bord som jo virker fint når jeg sidder og laver alt muligt andet (og computeren kommer jo også med den hyle brokkelyd).

Jeg har rettet indstillinger og jeg kender nogle der spiller counter strike og har stillet indstillingerne som dem, men ved jo ikke hvad du præcis mener?

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2008 - 22:43 #4
Jeg kan stadig ikke forstå hvilken hyle brokkelyd den skulle give...??
Avatar billede cyberraga Nybegynder
04. marts 2008 - 22:51 #5
Sådan et langt bip agtigt som når der sker noget forkert inde i computeren...? Jeg vil tro samme lyd kommer hvis man trykker på en knap i rigtig lang tid...? Bedre kan jeg ikke rigtig forklare det...? Forstår du...?
Avatar billede lala1 Nybegynder
05. marts 2008 - 10:59 #6
Jeg tror det er fordi der er en fejl på musen, hvor ledes at når du bevæger den sender den jo nogle signaler til computeren som at nu skal musen der over men computeren forstår dem ikke helt.
Tror det er derfor har du prøvet musen på en anden computer?
virker musen undenfor CS?
Avatar billede cyberraga Nybegynder
05. marts 2008 - 15:55 #7
Musen virker udenfor CS og da jeg havde en anden mus havde jeg samme problem...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2008 - 22:09 #8
Sæt CS til standard indstillinger - er poblemet er stadig ?
Avatar billede cyberraga Nybegynder
27. marts 2008 - 18:27 #9
Hej, ja problemet var der også med standard instillinger... jeg endte med at geninstallere Windows... men det kan også være fordi, at jeg ikke havde installeret DirectX, men jeg ved det ikke...?

Hvis du vil have point, så skriv et svar... ellers tager jeg dem selv... desværre fandt vi ikke noget endegyldigt svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2008 - 20:15 #10
Så virker det nu?
Bare behold point - var helt ærligt på herrens mark :D
DirectX 8 er med i XP fra start, så kan sige det ikke var af mangel på den spillet drillede :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2008 - 20:15 #11
hov  - afvis svar - lav selv svar og accepter eget svar :)
Avatar billede cyberraga Nybegynder
28. marts 2008 - 01:48 #12
OK så gør jeg det - men et andet program bedte mig nemlig om at installere DirectX 9, mener jeg det var... det var senere, lige før jeg geninstallerede, så troede det måske var det... men det var det så ikke ;-)
Avatar billede cyberraga Nybegynder
28. marts 2008 - 01:49 #13
Og ja, det virker nu... heldigvis, dejligt at kunne spille Counter Strike :-D