Avatar billede pashmak Nybegynder
04. marts 2008 - 18:23 Der er 4 kommentarer

Flere background-image i en division??

Hej folkens

Jeg er igang med at forme en module på min hjemmeside. Jeg skla have tilføje en slags ramme omkring denne module, og det er grafiske billeder i siderne. Fordi modulen bliver brugt i forskellige størrelser, skal den kunne trækkes ud.

Mit spørgsmål er så:

.module, {
    padding: 15px 20px;
    background: url(billeder/box-topvenstre.gif) no-repeat top left;
background: url(billeder/box-bundvenstre.gif) no-repeat bottom left;
}

Er det muligt at tilføje 2 eller flere billeder på den måde som overstående? hvis ikke, hvordan kan jeg løse dette, UDEN at skulle gå i min php side og tilføje nye divisions.

På forhånd tak
Avatar billede pashmak Nybegynder
04. marts 2008 - 22:40 #1
*bump*
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2008 - 00:08 #2
<ole>

Jeg forstår ikke så meget af det, du skriver, men du kan i hvertfald ikke sætte to baggrundsbilleder på ét element  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
05. marts 2008 - 17:30 #3
Du kan ikke løse det uden at tilføje flere elementer !-)
Avatar billede pashmak Nybegynder
05. marts 2008 - 17:36 #4
tak folkens :)

Så må jeg finde arbejdshandskerne frem =)