Avatar billede jebaje Nybegynder
04. marts 2008 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech DiNovo Media Laser Desktop * 4

Er der nogen der har erfaringer med, at bruge flere sæt indenfor kort afstand. 4 PC´er i 4 lokaler umiddelbart ved siden af hinanden (afstand mellem hver - ca. 10 m. men adskilt af vægge), og der skal kobles et Logitech DiNovo Media Laser Desktop sæt på hver PC. Via bluetooth.
Frygter lidt at enhederne forstyrrer hinanden, selvom teorien jo siger at Bluetooth har op til 11 kanaler, så vidt jeg husker.
Er der nogen der erfaringer i praksis?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2008 - 17:06 #1
Med muse - ja.. ingen problem...

Logitech's nye...

Og vi sidder 4 i et åbent lokale. (3-5m i værste tilfælde, 2og2 over for hinanden)

/JJ
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
04. marts 2008 - 18:13 #2
Vi sidder 3 ved siden af hinanden med 15 cm mellem albuerne.
Det der kunne ødelægge det, var i starten, havde logitech ikke helt styr på at kanalerne skulle springe over en telefon f. eks. så der kunne opstå lidt konflikt der, men der er væk.
Avatar billede jebaje Nybegynder
05. marts 2008 - 21:55 #3
Tak for svar. Det lyder til at det ikke bør blive et problem. Jeg var nervøs da jeg tidligere har oplevet store problemer med logitech trådløse mus, der "forstyrrer" hinanden. Men det er lang tid siden, og der er jo sikkert sket meget med teknologien siden.