Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
04. marts 2008 - 09:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback på www.needfreelance.com

Hej,

De sidste 4-5 måneder har jeg arbejdet på mit nyeste site, NeedFreelance.com

På siden kan man søge freelancere for ens projekter og/eller hjemmesider i flere forskellige kategorier.

Jeg synes selv, at det er et ret lækkert produkt der er kommet ud af det, når man tænker på jeg kun er 16 år (har programmeret og brugt photoshop i 4-5 år).

Giv din mening om siden, og hjælp med at få brugere til den. Fortæl dine venner, fætre, kusiner, venners venner, bedsteforældre, din hund eller kat om min side.
Du kunne også smutte forbi "support us" siden i bunden, og put et link ind på din side

Tjek siden ud på http://needfreelance.com

Regner med at skifte til en professionel host inden nogle måneder, med mere plads, og så laver jeg en mulighed for at vedhæfte filer til ens projekt når man opretter.

Sitet vil blive løbende opdateret, og alt tekst er hentet fra variabler i en tekstfil, så senere hen vil siden blive oversat til flere forskellige sprog.
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. marts 2008 - 10:14 #1
Du har ret, det ser ganske pænt ud :)

Jeg har lige oprettet mig som bruger og budt på et projekt, og jeg skal nok give noget feedback hvis jeg lægger mærke til noget.

Medve venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
04. marts 2008 - 10:16 #2
Det lyder godt!

Mange tak for at du har oprettet dig på siden :)

Mvh.
Elias Sørensen
Avatar billede js_delphi Nybegynder
20. marts 2008 - 22:55 #3
Fin side, har ogsaa oprettet mig som freelancer, dog ikke modtaget den lovede mail endnu!
En ting, som irriterer mig ved siden er, at der overalt staar "Register today!".
Naar jeg ser saadan en side taenker jeg med det samme: Hmm, det er en side, som kun er ude paa at tage roeven paa mig.

Held og lykke fremover!
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
21. marts 2008 - 11:16 #4
Tak for dit feedback :)

Det med register today, kan jeg godt se, og har her for et par dage siden haft designet op til revurdering af mig selv. Er simpelthen ikke glad nok for designet, så har lavet et nyt, der forhåbentligt fungerer bedre. Det er ikke oppe endnu, men det kan ses på: http://jaxl.com/nfnewdes/nfdes/ .

Kan i lide det? :o)
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 23:28 #5
Hej Elias

Har du forsøgt at validere sitet? Firefox flipper helt ud når den læser siden.
Jeg kan godt se hvor du vil hen, men PHS klarer det desværre ikke alene:-)

Men godt koncept, helt sikkert, og et meget sikkert håndelag:-)

/TB
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 23:29 #6
Point?
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
30. maj 2008 - 18:08 #7
Hej Tolderberg,

Sitet validere faktisk 100% i XHTML og CSS, tjek selv på w3.org.

Tjekker ALTID mine sites igennem i alle gængse browsere (IE6+7, FireFox 2+3beta, Safari, Opera og Galeon), og har lagt mærke til, at sitet i FF+ nogle andre browsere bliver venstrealigned. Kan dog ikke se at det skulle "flippe helt ud", kan du evt. tage et screenshot?

Undrer mig lidt over sætningen om, at Photoshop ikke klarer det alene. Alt HTML+PHP er hardcoded i notesblok, ingen Photoshop standard slicesexport, det ville du også kunne se, hvis du kiggede på HTML+CSS'en. Hader Photoshops export, ALT autogenereret kode skulle afskaffes (ligesom kode fra Frontpage og andre HTML WYSIWYG editore).

Har arbejdet med programmering, SEO og grafik i 5 år, og arbejder lige nu på et reklamebureau i Odense, så er ikke amatør på dette område ;-)
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
03. oktober 2008 - 15:16 #8
Lukker igen.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
03. oktober 2008 - 15:16 #9
Ups