Avatar billede grevelund Nybegynder
03. marts 2008 - 23:32 Der er 1 kommentar

Acer - 5520G-7A2G25Mi ATHLON 64 X2 TK57

Hej

Hvad siger I til denne bærbar? Er der nogle dårlige ting jeg skal lægge mærke til?

Synes selv af at den ser god ud, med godt grafik kort til prisen, stor hd, nok ram.

Er processoren god?

Bemærk at jeg godt ved at, hvis jeg betaler et par tusind ekstra, får jeg mere computer, hvilket jo giver sig selv.

Men når jeg nu skal bruge en computer i det prislag (5-6000), er det så et godt valg?
Avatar billede grevelund Nybegynder
03. marts 2008 - 23:33 #1
Den kan ses her, så sparer I de ti sekunder på at finde den selv: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=144087