Avatar billede menubox Nybegynder
17. juni 2001 - 13:46 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Transport Tycoon Deluxe windows version

dav kan i sige hvor man kan downloade den? (i må også godt e-maile den til mig)
og det er jo loving nu den er over 10 år gammel
Avatar billede jimmer Nybegynder
17. juni 2001 - 13:49 #1
Der er vist noget du har misforstået. Bare fordi den er 10 år gammel, så er der stadig copyright på. Derfor ulovligt.
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 13:50 #2
http://search.gozilla.com/

/A

har lig prøvet der var mange resultater.
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 13:50 #3
Du kan finde en hvis du er heldig, der er fri for download... hvis du kun har den i 24 timer :)
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 13:56 #4
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 13:56 #5
2 sek.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2001 - 13:57 #6
jimmer har ganske ret. Programmet er stadig ophavsretsligt beskyttet.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 13:57 #7
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 13:59 #8
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 13:59 #9
Værsgo........ http://www.transporttycoon.co.uk/
det er den fulde version
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 14:00 #10
jeg synes jeg ser dobbelt på denne side*gg*

der er sq da et par links der minder om hinnanden.

/A
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 14:01 #11
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 14:01 #12
Arh skod, jeg fandt side,
Avatar billede lykkeb Nybegynder
17. juni 2001 - 14:04 #13
Du akn jo prøve at søge på abandonware, også hvis du skal finde andre
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 14:04 #14
Ikke for at brokke mig, men der er der ingen grund til i gengiver de links jeg har skrevet og ligger dem som et svar..
>>no_doubt<< og >>tracker<<
Avatar billede bergeren Nybegynder
17. juni 2001 - 14:06 #15
Greed.dk gamlespil.dk

Spiller er over 8 år gammelt så nu er det abondonware. dvs freeware
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 14:06 #16
Undskyld men hvem fanden henviste til : http://www.hellfire.dk/abandon2.htm hvor det kan hentes først i dette spm. ?!!!
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 14:08 #17
det gjorde du>> kunne jeg se da min browser opdateret... men du gentager stadivæk.... eller er det bare mig der har drukket for meget.

Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 14:10 #18
Mange undskyld, men du havde måske ik skrevet det da jeg skrev!!!!! Det er jo ik fordi siden opdatere hele tiden....!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 14:11 #19
det er ok men jeg vil fandme have en del points for at henvise til den side.
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. juni 2001 - 14:13 #20
tracker >> du skal sq ikke undskylde, jeg ville bare brokke mig *

Det vare bare at først blev det ene link \"kopieret\" og lidt efter det andet.

/A
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 14:14 #21
Du har vist drukket for meget....

ALT for meget!
Avatar billede jimmer Nybegynder
17. juni 2001 - 14:21 #22
bergeren>>
\"Spiller er over 8 år gammelt så nu er det abondonware. dvs freeware\"

Hvor har du det fra? Det er bare noget warezfreaks har opfundet i forsøg på at det skal lyde lovligt. Abondonware er warez (ulovlig).

At der så ikke er nogen der gør noget ved det, det er en anden ting.
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 14:26 #23
Men fakta er, at transport tycoon creatoren og firmaet bag, vist nok har sagt god for at det kan hentes (freeware).

Derfor er det muligt at hente det på nogle ret normale transport tycoon sider!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. juni 2001 - 14:56 #24
Abondonware er warez (ulovlig).

Absolut ikke. Abandon bliver frigivet af spilfirmaerne, når spillene ikke sælger længere. Der er altså ikke nogen tidsgrænse på hvor lang tid der skal gå. Når de stopper med at sælge så læg 2-3  år til - så kan man noenlunde regne ud hvornår det ryger ud som abandonware - Desværre er det ikke alt der bliver lagt ud
Avatar billede menubox Nybegynder
17. juni 2001 - 15:45 #25
JEG SAGE WINDOWS VERSION IKKE DOS ALLE DEM I HAR KOMMET MED ER DOS VERSIONEN HAR DEN :-)
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 18:54 #26
Menubox>> Wow, du er godt nok underlig!
Avatar billede orca Nybegynder
18. juni 2001 - 11:00 #27
Har i aldrig hørt om Hotline?!?

1. Gå ind på tucows.com og download hotline client
2. Gå ind på enten hlsearch.com eller hotlinehq.com/search.html
3. Vælg hvad du vil søge efter (nok .zip) filer.
4. Vælg at den kun skal søge efter servere som er online samt kun dem som har Guest Download.
5. Skriv dit søgeord og tryk søg.
6. Klik på en server der har filen - helst en server med så få brugere som muligt.

Man kan også bruge servere som ikke har guest download men så skal man først skaffe sig et kodeord, dette fås ofte ved at trykke på nohgle bannere på vedkommendes hjemmeside.

Mvh Mark

PS... Hotline må kun bruges til lovligt materiale meeeennnn....
Avatar billede menubox Nybegynder
28. august 2001 - 18:49 #28
lukker....
Avatar billede orca Nybegynder
29. august 2001 - 19:15 #29
Øhmm... jeg tror du har misforstået konceptet på eksperten.dk - her giver man pointene til dem der har givet et ordentligt svar... ikke til en selv.

Mvh Mark