Avatar billede xpertklas Nybegynder
03. marts 2008 - 19:17 Der er 3 kommentarer

Hub på Lan Nas Server

Hej

Er det muligt, at sætte en usb-hub på en boks som denne for at kunne have en printer og en ekstern harddisk koblet på på samme tid..??

http://www.nierle3.com/s01.php?cur=dkr&sp=dk&ag=1&letterid=96&pp=aa&bnr=5101&eb3=

Klas
Avatar billede kenp Novice
05. marts 2008 - 21:50 #1
Det skal du ikke forvente at den kan klare.. men der jo ikke andet end at prøve.
Avatar billede xpertklas Nybegynder
05. marts 2008 - 22:06 #2
Det er faktisk noget du ikke ved noget om..?? Eller kender du evt til andre produkter??
Avatar billede kenp Novice
05. marts 2008 - 22:36 #3
jeg kender ikke det spcifikke.

Men de andre jeg har haft prøvet hvor det var af samme stil, accepterede den kun 1 type af gangen.