Avatar billede lala1 Nybegynder
03. marts 2008 - 09:31 Der er 6 kommentarer

Linkin-problem i C++

Hej.

jeg er igang med at lave et kartotek og hadve en fejl med at der var en af kanapperne ikke virkede.
så jeg prøvede at gøre F9 igen men så forsvandt knap-fjelen me nder kom en linkin fejl:
[Linker Error] Unresolved external '__fastcall TFormHenvisningssteder::FormCreate(System::TObject *)' referenced from C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\STEEN\SKRIVEBORD\PETER\UNITHENVISNINGSSTEDER.OBJ.
ved ikke vhadj eg ksal gøre please hjælp mig.
Avatar billede lars314 Nybegynder
03. marts 2008 - 14:38 #1
Det lyder som om du har inkluderet include-filen, men ikke har fået tilføjet .cpp-filen til dit project
Avatar billede lala1 Nybegynder
03. marts 2008 - 18:58 #2
kan godt ske har ikek så meget forstand på det
Avatar billede lars314 Nybegynder
03. marts 2008 - 21:59 #3
Anvender du Borland/CodeGear C++ builder ?
Avatar billede lala1 Nybegynder
04. marts 2008 - 08:04 #4
ja, tror jeg nok det hedder Borland ved ikke lige med CodeGear men går je gud fra.
Avatar billede lars314 Nybegynder
05. marts 2008 - 09:54 #5
I filen UNITHENVISNINGSSTEDER.h finde du en erklæring der hedder

__fastcall TFormHenvisningssteder::FormCreate(System::TObject *);

Prøv at fjerne den (tag lige en backup af dine filer inden du gør det).
Avatar billede lala1 Nybegynder
05. marts 2008 - 10:02 #6
Hej, ved ikek hvordan men linkin fjelen er væk men tak for din hjælp^^
Hvis du skrive et svar så kan du få dine points :D