Avatar billede mortennorup Nybegynder
03. marts 2008 - 05:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Internet i Vorupør

Hejsa,

Jeg prøver at finde ud af, om der er mulighed for internet i vores sommerhus beliggende i Vorupør - og hvad den bedste løsning ville være. Det er beliggende i Nordvest Jylland, Sønder Vorupør, 7700 Thisted (helt specifikt på Mølgaardsvej).
Synes ikke lige umiddelbart, jeg kan finde andet end TDC Bredbånd.

Er der nogen, der har erfaringer m. bredbånd ell. lign. fra dette område?
Avatar billede jokkejensen Novice
03. marts 2008 - 08:29 #1
TDC er vel ikke helt ringe i et sommerhus, da de efter min bedste overbevisning er de eneste der garenterer deres hastighed på kobberet.. noget man vel ønsker når man er langt fra en central :)

/J
Avatar billede ierikk Nybegynder
03. marts 2008 - 08:41 #2
http://www.vesthimmerlandsnet.dk/pmwiki/pmwiki.php
kunne beboer forening ikke lave noget i retning af Ranumnet
Avatar billede mortennorup Nybegynder
11. marts 2008 - 23:35 #3
Hejsa,

Beklager ventetiden - glemte lige alt om det i farten. Fandt ud af, at el-selskabet deroppe netop har gravet kabler ned, så det bliver løsningen.

Smider i ikke lige et svar? Så deler vi i porten.
Avatar billede ierikk Nybegynder
12. marts 2008 - 08:28 #4
OK
held og lykke med det nye