Avatar billede jakka Nybegynder
02. marts 2008 - 22:21 Der er 1 kommentar

Nogle filer kan ikke åbnes i Windows live messenger - delemapper

Er der nogen der kan hjælpe mig med at åbne nogle filer der via windows live messenger delemapper ikke kan åbnes. Jeg tror problemet er opstået efter at min kammerat jeg deler filerne med har flyttet rundt i strukturen. Vi kan sagtens finde filerne, men der sker ikke noget når man prøver på at åbne dem.
Håber der er nogen der kan hjælpe, da det er transkriberinger af lydfiler, og derfor noget der tager meget lang tid at genskabe manuelt :-(

NB: Jeg har ledt efter dem, der hvor den skriver "der findes forskellige versioner af filer i denne mappe"

På forhånd tak.

Mvh

Jakka
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 22:11 #1
kan din kammerat heller ikke äbne dem?