Avatar billede esurk Nybegynder
02. marts 2008 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde

Hej jeg står og har et stort problem.

Jeg har en harddisk i min computer og da jeg idag sad og spillede frøs min computer. Jeg slukkede og tændte den igen. Problemmet er nu at inden dette skete havde jeg opdelt min harddisk i 2 dreve, og nu er det ene drev væk. Hvordan kan jeg finde det?

Jeg har været inde i diskfragtmantering og og kigge og der finder den kun c-drevet. Jeg har prøvet og gendanne computer til igår (1/3) og så sagde den at gendannelsen ikke vil ske på F drevet da jeg har deaktiveret det, men det er jo bare væk og jeg kan ikke finde det. Håber der er en som kan hjælpe mig.
Avatar billede esurk Nybegynder
02. marts 2008 - 21:46 #1
SKal lige siges at jeg bruger XP
02. marts 2008 - 23:24 #2
... hvad siger/skriver DISKHÅNDTERINGEN ?
Avatar billede esurk Nybegynder
02. marts 2008 - 23:39 #3
Den skriver ikke noget kun at der er c-drevet og så nogle andre andre drev. Mit andet drev er der ikke.