Avatar billede zhixc Nybegynder
02. marts 2008 - 20:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min TV-Skærm Flimre

Jeg har koblet Min Tv-Skærm Til Min Computer For At Kunne Se Mine Film På Mit TV Istedet For Min 17" Skærm!

Efter At Jeg Har Reformateret Min Computer Er Min Tv-Skærm Begyndt At Flimre Helt Vildt, Jeg Ved Ikke Hvad Dette Skyldes, Da Alle Mine Indstillinger Er De Samme Som Før Jeg Formaterede (Hvor Det Virkede!)

Hvad Kan Jeg Gøre For At Få Flimren Væk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2008 - 20:42 #1
1. stop lige med at bruge stort begyndelsesbogstav ved HVERT ord - det gør det svært at læse...

2. Du bruger helt samme driver?
Avatar billede esbvall Nybegynder
02. marts 2008 - 20:56 #2
Hvis du bruger det kabel der fulgte med grafikkortet er det sandsynligvis noget billigt PVC lort. Flimmer skyldes næsten altid stik eller kabel. Tjek efter løse forbindelser og prøv evt. med andre stik.
Avatar billede zhixc Nybegynder
03. marts 2008 - 19:37 #3
Ja, jeg bruger helt samme drivere og derfor finder jeg det så sært!

PS. Der er ingen løse forbindelser!
Avatar billede esbvall Nybegynder
03. marts 2008 - 20:10 #4
Har aldrig oplevet at det var drivere som forårsagede flimmer. Er din hardware konfiguration helt den samme som før og er computeren blevet flyttet eller åbnet monstro?
Avatar billede zhixc Nybegynder
12. marts 2008 - 15:14 #5
Undskyld jeg først skriver nu, men jeg har ikke ændret på noget som helst. Ikke engang stilling af computeren. Nu er der sket endnu mere, ikke nok med at skærmen flimre, så er det også kun farve i perioder.

Jeg har ingen anelse om hvordan det her er sket, eller hvad der forudsager det, men vil meget gerne vide hvis man kan gøre noget for at få det til at virke.
Avatar billede zhixc Nybegynder
12. marts 2008 - 15:39 #6
Avatar billede zhixc Nybegynder
16. december 2008 - 08:45 #7
Lukker