Avatar billede ratsios Nybegynder
01. marts 2008 - 23:00 Der er 6 kommentarer

xp pro på min dell virker ikk?

hey
har et problem med min dell, ville formatere den men det kunne den ikke da den sagde at der ikke var nogle harddisk i??
men så tog jeg den over i den anden pc jeg har(ikke en dell).
så formaterede jeg den og installerede jeg xp pro, da jeg så satte jeg den tilbage og nu vil den ikk starte(ville den godt i den anden pc) den står lidt i der hvor den loader windows og så genstarter den, og det gør den det om og om igen...

hvad skal jeg prøve??
Avatar billede hcma Novice
01. marts 2008 - 23:03 #1
prøv at lave en repair:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

eller hvis det ikke hjælper:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no8  (nr. 8)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2008 - 23:24 #2
Du kan ikke installere XP på en harddisk og sætte den i NY pc og regne med at det vil virke, da hardware her er forskelligt.
Avatar billede ratsios Nybegynder
02. marts 2008 - 00:02 #3
jeg kan ikk lave en repair. hvis jeg går der ind står ukendt disk (der er ingen disk i dette drev)
også hvis jeg trykker på en tast siger den at der er fejl også skal man genstarte den.
Avatar billede ratsios Nybegynder
02. marts 2008 - 00:06 #4
den siger:
tekniske oplysninger:
STOP: 0x0000008E (0xc0000005,0xF7418cad, 0xF6Fd97E4,0x00000000
setupdd.sys - address f/418CAD base at F73EC000, datestamp 41107c8f
det er når jeg trykker på en tast der inde hvor man laver en repair og og sletter og laver et drev
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2008 - 01:19 #5
ok, det var også bare et langt skud fra hoften.
Avatar billede ratsios Nybegynder
12. marts 2008 - 21:03 #6
har fundet problemet man skulle installere windows media centre igen