Avatar billede allison Nybegynder
01. marts 2008 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista: Ps3 og bærbar kan ikke finde stationær

Hey
Jeg har installeret Vista Home Premium på min stationære PC, den her. Hvor der før lå XP. Dengang kunne jeg sagtens dele filer herpå til min PS3, men nu kniber det.

Jeg har så prøvet via denne computer og tillade alle at redigere i min ene harddisk, det hjalp så på den bærbare, der kan jeg se "medie server" som jeg kalder harddisken, jeg kan gå ind på den, men ind i mapperne kan man ikke komme - adgang nægtet.

PS3´eren finder også kun 1 medie server....øhh nemlig den bærbare.

Er der en guide til hvordan man får sat det op, jeg har foresten sat min firewall til at acceptere streams fra WMP.
Avatar billede allison Nybegynder
01. marts 2008 - 17:11 #1
orv, skal lige siges at PS3´eren og den bærbare ikke kan ses inde i mediedeling i WMP, kun fra den bærbare kan ps3´eren ses...

MYSTISK???
Avatar billede allison Nybegynder
03. marts 2008 - 14:05 #2
ahaa.
Fik installeret en OEM version, og så virkede det bare med det samme. Jeg ringede til Microsoft og de kunn desværre ikke hjælpe bla bla bla...fjolser.
Nå men det man skal gøre er at finde en OEM version og så installere den. Så pengene jeg brugte på at købe en retail er da spild af penge....
Avatar billede allison Nybegynder
03. marts 2008 - 14:06 #3
svar