Avatar billede m1nd Nybegynder
01. marts 2008 - 10:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Orbicam Acer Aspire 7000

Hej

Sidder her med en Acer Aspire 7000 som har et indbygget orbicam. Mit problem efter 14 dage at have prøvet at finde en driver der virker til den, at jeg stadig ikke er kommet længere og vil gerne have noget hjælp til det. det vil bare ikke virke hvad end jeg gør.

Hårber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede benjaminovervad Nybegynder
01. marts 2008 - 10:50 #1
Hej, Kan ikke give et direkte svar, men jeg vil gerne hoppe på det samme spørgsmål. jeg sidder med det samme problem.  eller det vil sige jeg har fundet en driver til min anden pc det er en aspire 5610Z. og den fandt jeg en driver til men kan virkelig ikke huske hvor? skal nok lige prøve at finde ud af noget
Avatar billede benjaminovervad Nybegynder
01. marts 2008 - 10:52 #2
Prøv den her, det er tilsyneladende ud som om et er svaret på dine spørgsmål :D

http://drivers.softpedia.com/get/SCANNER-Digital-CAMERA-WEBCAM/OTHER-SCANNERS/Acer-Aspire-7000-Webcam-Driver-944.shtml
Avatar billede m1nd Nybegynder
01. marts 2008 - 10:54 #3
Sidder med vista og den er til xp men prøver lige alligevel er villig til ALT :)
Avatar billede m1nd Nybegynder
01. marts 2008 - 11:30 #4
Nej desværre ingen hjælp der!
Avatar billede m1nd Nybegynder
01. marts 2008 - 11:59 #5
Jamen jeg skulle da have et skuldeklap. Har fundet en driver der virker. Hvis der er andre der har problemer med det samme så gå ind på

http://www.acerpanam.com/flex/acerdrivers/bin/drivers.html?CFID=786129&CFTOKEN=88605903

der er både program og driver.
Avatar billede m1nd Nybegynder
02. marts 2008 - 09:45 #6
Sådan