Avatar billede boeglund Nybegynder
29. februar 2008 - 14:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernelse af oprindelig 3-software på Sony Ericsson K810 mobil.

Hej alle..

Jeg har en Sony Ericsson K810 der oprindelig blev købt med et 3-abbonnement.

Situationen er nu at jeg har skiftet teleselskab, men den oprindelige software er stadig installeret på telefonen. Det vil sige at jeg har en "Planet 3"-knap på telefonens startskærm. Ligeledes er der nogle andre pre-installerede programmer som Messenger og nogle andre ting jeg ikke kan slette.

Jeg har prøvet at nulstille alt ved hjælp af telefonen, men det hjalp ikke. Ligeledes har jeg prøvet at opdatere softwaren på telefonen, men heller ikke her er der nogen forskel.

Er der nogen der ved hvordan man får en helt standard software installeret på telefonen?

Tak, Christian.
Avatar billede sascha Nybegynder
09. marts 2008 - 10:28 #1
Hej
Det jeg har fundet ud af er at din nye udbyder også skal understøtte 3 teknologien
Avatar billede boeglund Nybegynder
12. marts 2008 - 07:27 #2
Forkert :) Jeg prøvede mig lidt frem og installerede et program der hedder XS++, dowloadede den "generelle" firmware til telefonen, og flashede den via mit USB-kabel... her kan man se en tutorial: http://www.topsony.com/forum/showthread.php?t=4805