Avatar billede kimand Nybegynder
29. februar 2008 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Aktiv drop down bokse

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle "aktive" drop down bokse.

Et senarie kunne være 2 drop down bokse, hvor indholdet i boks 2 varier alt efter hvilke valg man tager i boks 1.

Jeg ved ikke hvordan og hvilke programeringssprog jeg skal bruge.

Hjælp ønskes.
Avatar billede w13 Novice
29. februar 2008 - 10:57 #1
Inden for hvilket område?
Er det til at køre lokalt eller til web?
Hvilke sprog kan du?
Avatar billede kimand Nybegynder
29. februar 2008 - 10:58 #2
Det skal ligge på et intranet.
Kan ASP.
Avatar billede w13 Novice
29. februar 2008 - 11:06 #3
Jamen så skal du bruge JavaScript... :)
Avatar billede kimand Nybegynder
29. februar 2008 - 11:11 #4
Takker. Giver pointne og søger hjælp under javascript
Avatar billede w13 Novice
29. februar 2008 - 11:12 #5
Nåh, okay. Jeg troede bare, du ville lave det selv.
Roenving har lavet denne her: http://roenving.users.whitehat.dk/index.html?/WD4Selects-beta.html
Dog har mange givet op, da de ikke har kunne finde ud af den. :)
Avatar billede roenving Novice
29. februar 2008 - 14:50 #6
-- og en af dem er åbenbart mig selv, da den stadig findes i en beta-version (ej, jeg har bare problemer med at lave en ordentlig beskrivelse og forklaring !-)

-- men har du brug for to afhængge select--okse er ovenstående klart overkill, kig hellere på den, der findes i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/615326 !o]