Avatar billede x-pander Nybegynder
29. februar 2008 - 10:21 Der er 4 kommentarer

Helt simpel html-formulering

Hello...

Tjah, har siddet lidt med den her men nu vil jeg videre så er der nogen af jer der kan få sådan en som den der, til at vise billedet i højre side, kun? Lige nu repeater den som den skal men kun i venstre side. Så altså, den skal bare flyttes fra venstre side til højre og holde sig til at være et 5px bredt billede og lade tabellen stadig være 16px.

<td align="right" style="width: 16px; background-image: url(pic/repeat_left.jpg); background-repeat: repeat-y;">Testz0rcer0r</td>
Avatar billede x-pander Nybegynder
29. februar 2008 - 10:28 #1
Har aldrig arbejdet med div før, men kom i tanker om den nu her. Er det muligt med den egentlig?
Avatar billede w13 Novice
29. februar 2008 - 11:56 #2
Problematikken er nok den samme med div, selvom de kan være rigtig gode til mange andre ting.

Prøv at tilføje:
background-position:top right;
til stylen.
Avatar billede roenving Novice
29. februar 2008 - 14:46 #3
-- og ganske enkelt:

<td style="width: 16px; background: url(pic/repeat_left.jpg) top right repeat-y;">Testz0rcer0r</td>
Avatar billede w13 Novice
22. april 2008 - 11:35 #4
Hjalp det?