Avatar billede bitvender Nybegynder
28. februar 2008 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at åbne "kombinations " netværksudtag

Hej forum!

I al sin rystende enkelhed ønsker jeg at skille et monteret kombinationsstik ad - altså et netværksudtag med et almindeligt og et Rj45 stik.

Jeg kan simpelthen ikke greje det - og er bekymret for at at knække det når nu den rare TDC montør har været så venlig at sætte det op... :-) (jeg skal bare have flyttet udtaget)

Normalt er der jo steder på sådan et alm telefonstik hvor man kan "brække fronten" ud med en skruetrækker og komme til indholdet.

Der er kun ET sted i det aktuelle stik hvor man kan vippe fronten ud men det er ikke nok til at skille stikket ad.

Set er altså sådan en "todelt" kombineret dåse med et alm. telefonstik og et RJ45 stik..

Jeg har ikke kunnet finde et billede af det, så jeg håber nogen kan hjælpe med det elle give en "demonteringsvejledning".. ?
Avatar billede kenp Novice
05. marts 2008 - 21:46 #1
Det er nu ikke så svært men kan du se skuerne endnu? hvis nej så har du ikke pillet frontpladen af endnu.
Avatar billede bitvender Nybegynder
31. marts 2008 - 16:00 #2
.. Hej Kenp og undskyld mit totale fravær - har fikset det ...

point på vej til dig
Avatar billede bitvender Nybegynder
31. marts 2008 - 16:02 #3
... hvis du lægger det som et svar altså :-)
Avatar billede kenp Novice
31. marts 2008 - 16:20 #4
.
Avatar billede bitvender Nybegynder
25. november 2008 - 16:10 #5
.. og det var vist på tide