Avatar billede ildsjael Nybegynder
28. februar 2008 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Idéer til nyt børnespil

Vi er to iværksættere, som før har lavet små spil til undervisningsbrug. Nu er tiden kommet, hvor vi gerne vil i gang med at udvikle et større selvstændigt børnecomputerspil, der skal henvende sig til børn i alderen 3-6 år. Målet med spillet skal være at gøre børnene bedre til at lære bogstaverne at kende på en sjov og anderledes måde, for på den måde at gøre dem bedre til at læse.

Har du nogle godé idéer eller inputs vil vi meget gerne høre fra dig inde på nedenstående hjemmeside:

http://www.abczoo.dk/
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. april 2008 - 20:16 #1
Hvis ikke I allerede har gjort det, så prøv at spørg et sted, hvor I kan regne med at få kompetente svar. Tror desværre ikke Eskperten er det rette forum, alene fordi spillets målgruppe(r) nok ikke lige er dem, "eksperterne" tænker mest på.

Prøv fx familie/børn fora som jubii's, arto (spørg ungerne selv, hvad de synes de manglede for en 4-7 år siden, da de selv var 3-6 år gamle) og andre steder, hvor pre-teenagere og teenagere mødes online...

I øvrigt flot og imødekommende layout, I har på abczoo.dk. Havde jeg selv erfaringer med andre end min 8 årige prinsesse, ville jeg skam gerne have givet mit besyv videre til jer.

Held og lykke!
Avatar billede ildsjael Nybegynder
04. august 2009 - 22:32 #2
Over et år er gået og vi er nu ved at være klar med den første spilpakke på siden. Resultatet kan ses her: www.abczoo.dk

Samtidig lukker jeg indlægget her.

Og tak for dit svar peterkopi :-)