Avatar billede cdull Nybegynder
27. februar 2008 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Månedlige betalinger, evt. Fribetaling

Hej Gutter.

Jeg skal lave en hjemmeside med månedlige betalinger.
Først og fremmest skal jeg bare kunne trække xx kroner hver eneste måned, brugerens oprettelsesdato + 1 måned.

Med tiden vil jeg gerne give mulighed for "gratis måneder" som bonus, eller gave. Så dette ville være lækkert, men intet krav.

Hvem kan jeg vælge? Jeg kan ikke helt blive klog på om www.fribetaling.dk kan lave månedlige betalinger.

Jeg vil gerne høre fra folk der har implementeret med noget lignende, eller som VED noget om det. Ikke nogle der smider mig rundt til en masse links(No offence guys)

Mange Tak.
Avatar billede diggerx Nybegynder
27. februar 2008 - 21:04 #1
Hvorfor skriver du ikke bare til dem og spørger??
Avatar billede cdull Nybegynder
27. februar 2008 - 21:17 #2
Fordi klokken er 21.00 og jeg gerne vil have denne del som er skrevet på min tidsplan færdig, inden endnu en arbejdsdag melder sig i morgen.
Så jeg tænkte, hey, selvom de er utilgængelige lige nu, kan jeg jo spørge de kloge eksperter.
Jeg VED at der er gutter her som har lavet lignende løsninger. Så hellere høre det fra dem.
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. februar 2008 - 01:38 #3
Nu har de så vidt jeg lige kan se haft åbent to gange siden, men jeg mener ikke du må lave kontinuerlige betalinger via PBS i Danmark, har ihvertfald hørt at der har været nogle problemer med det :)
Avatar billede cdull Nybegynder
29. februar 2008 - 10:41 #4
Hello guys.
De har i hvert fald haft åbent :D og da jeg ikke fik svaret den aften, måtte jeg jo arbejde på nogle andre ting. But it's all good.

Jeg har snakket med fribetaling, og de indeholder desværre ikke kontinuerlige betalinger. Nedtur. De anbefaler www.webpay.dk som indeholder dette, men de koster 2.969 kr i oprettelse, og 390, hvilket er lidt mere end hvad jeg vil slippe lige nu.

Har i andre forslag? Jeg tror at jeg vil kontakte DIBS, og hører hvad de har at tilbyde.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. februar 2008 - 10:45 #5
www.quickpay.dk tilbyder abonnementsbetalinger - det kræver en almindelig indløsningsaftale til Dankort samt en indløsningsaftale til abonnementsbetalinger hos PBS.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
08. april 2008 - 23:27 #6
Fribetaling har IKKE mulighed for at man kan køre "tilbagevendende betalinger"/abonnementsbetalinger. Det har:

- DIBS (www.dibs.dk)
- ePay (www.epay.dk) - bruger jeg selv, du skriver bare, hvis du har nogle spørgsmpl til implementeringen. Du kan også finde deres dokumentation her: http://www.epay.dk/support/docs.asp?solution=4
- Quickpay, som nævnt ovenfor

Har du spørgsmål til webservice funktionerne (fra ePay og kender også lidt til DIBS), kan du skrive til mig på fessor9000@gmail.com