Avatar billede southwave Nybegynder
27. februar 2008 - 20:12 Der er 1 kommentar

eventviewer er død og mange services kan ikke starte

hej alle.
På min server har der været hacker angreb... dette har resulteret i at min eventviewer slet ikke kan åbne,,,, der er også mange services der ikke kan starte op... error 1068 -  the dependency server og group failed to start..

jeg har ingen anelse om hvad de har lavet eller hvad jeg skal gøre. ANYONE  ??? HEEEELP????
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. februar 2008 - 02:39 #1
du skal geninstallere windows server.
det er aldrig til at vide hvad der er sket, og hvis den har været hacket og er i så seriøse problemer, så ville jeg slet ikke have et netværkskabel i den