Avatar billede krohn Praktikant
27. februar 2008 - 16:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke besvare skrive ny mail fra owa

Når jeg kliker på besvar/ny mail i owa, så kommer der der hvor teksten skal stå mare en blå baggrund, og et lille krys oppe i hjørnet? Hvad er det lige jeg ikke har / slået til på min bærbare?
Avatar billede thill Nybegynder
27. februar 2008 - 16:53 #1
Hvilket OS kører der på din maskine?
Hvilken Browser benytter du?
Avatar billede southwave Nybegynder
27. februar 2008 - 20:56 #2
du bruger vista ik :D
Avatar billede krohn Praktikant
28. februar 2008 - 07:31 #3
Ja vista, browser 7
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
28. februar 2008 - 08:01 #4
Det har jeg også oplevet engang, løsningen var på det tidspunkt en opdatering til Exchange, men jeg kan ikke lige huske hvad den hedder!!
Avatar billede thill Nybegynder
28. februar 2008 - 11:17 #5
Avatar billede thill Nybegynder
28. februar 2008 - 11:17 #6
virker også på SBS2003 (har prøvet)
Avatar billede krohn Praktikant
01. marts 2008 - 17:20 #7
Har nu opdateret med den kb, men nu kan explore ikke åbne login siden, får time out? Virker o i firefox..
det er en SBS 2003
Avatar billede thill Nybegynder
01. marts 2008 - 20:47 #8
har du mulighed for at teste det fra en anden PC med Vista & IE7 ?
Avatar billede krohn Praktikant
02. marts 2008 - 09:14 #9
Ja og der virker det, fra en XP pro med 6, noget... Og virker også fra vista ved brug af firefox?
Avatar billede thill Nybegynder
03. marts 2008 - 10:30 #10
dvs. du har testet med en helt anden PC der køre Vista & IE7, og der virker det ikke?
KB911829 hotfix skulle ellers løse dette issue på Exchange 2003.
Hvis du stadig har problemer, så prøv at søge/spørge her: http://forums.microsoft.com/TechNet/default.aspx?siteid=17
Avatar billede krohn Praktikant
03. marts 2008 - 17:57 #11
Min bærbar køre vista, med IE7 det var der jeg opdagede det, jeg har instaleret den kb og genstartet SBS men kan nu ikke komme på login siden med IE,før var det "kun" problem at skrive nye/svare på mail, men kan godt bruge firefox der virker alt.
Jeg har prøvet med en anden maskine med XP pro og IE6,? og der virker det ok i IE kan det hele der også
Avatar billede thill Nybegynder
03. marts 2008 - 20:35 #12
OK, så ved vi altså at du kan logge på med andre browsere end med IE7.

Kan du prøve at finde en anden maskine, MED Vista og IE7 og så prøve at logge på det?
Vi er nød til at finde ud af om det er din PC/IE7 den er gal med, eller om det er Vista/IE7 der stadig er problemet.
Avatar billede krohn Praktikant
04. marts 2008 - 07:27 #13
Totalt mærkeligt, var lige på en anden pc(arbejde) i nat, med IE7 og kunne saktens logge på?? Ville så lige prøve fra min bærbar, og ja nu virker det hele???
Tror jeg vælger at ikke tænge for meget over det:)
Men læg et svar så du kan få nogle point:)
Avatar billede thill Nybegynder
04. marts 2008 - 12:52 #14
Godt at se at det virker