Avatar billede penta50 Nybegynder
27. februar 2008 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Kontaktform til website

Hej !!
Ved ikke om det er det rigtige sted, da jeg er i tvivl om det skal være PHP eller !!

Jeg søger hjælp til en kontaktform til mit website, formen må gerne være lig denne: http://www.cimplesite.dk/kontakt
dog med 2-3 felter mere og gerne med kode felt som i eksempel.

ER der en der har mod på dette  ??, så kan vi tage de nøjagtige oplysninger bagefter.
Avatar billede roenving Novice
27. februar 2008 - 14:30 #1
Du skal under alle omstændigheder bruge noget serverside til at sørge for at afsende og/eller modtage kontaktønsker, så hvis du allerede bruger php skal du måske flytte derover !-)
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
27. februar 2008 - 14:32 #2
Avatar billede penta50 Nybegynder
29. februar 2008 - 11:03 #3
Afventer lige og ser om der kommer andre indlæg