Avatar billede micmac34 Nybegynder
27. februar 2008 - 13:07 Der er 3 kommentarer

Omdåbning af jpg billeder til JPG billeder.

Hejsa.
Når jeg indsætter billeder i Frontpage bliver de ombødt fra små til store bogstaver. Fra jpg til JPG. Har det nogen praktisk betydning? hvis det har hvordan afhjælper jeg så problemet?
Avatar billede be_nice Juniormester
27. februar 2008 - 19:13 #1
Jeg har ikke oplevet at Frontpage omdøber filnavne - har du problemer med visningen, eller er det blot fordi de store bogstaver irriterer dig?
Om du skriver .jpg eller .JPG gør ingen forskel.
/Be_Nice
Avatar billede olebole Juniormester
27. februar 2008 - 23:05 #2
<ole>

Hvis selve filen ømdøbes, er det ikke noget problem - udover, at det altid er hamrende irriterende, når programmer går ind og blander sig i den slags.

Hvis filen derimod ikke omdøbes, og programmet skriver dens extension med stort i koden, så har du et problem

/mvh
</bole>
Avatar billede micmac34 Nybegynder
30. marts 2008 - 20:24 #3
Hejsa.

Problemet er ikke større end jeg bare tilpasser det på serveren, og billederne vises fint nok i browser bagefter.

Hilsen
Michael