Avatar billede olisoft Nybegynder
27. februar 2008 - 08:23 Der er 3 kommentarer

"Dating"Webside til B2B ydelser

Jeg har brug for hjælp til at lave en hjemmeside, der kan skaffe kontakt mellem virksomheder, som kan have gavn af hinanden.
Jeg tænker mig noget der ligner "dating" inden for specifikke områder.
Ved du om der findes der færdige Scripts som kan tilpasses.
Jeg har set på netdating scripts, men de er for specifikke på personprofiler, så vidt jeg kan se.
Avatar billede g1um Nybegynder
27. februar 2008 - 08:52 #1
Prøv at kigge på Drupal.
Avatar billede olisoft Nybegynder
27. februar 2008 - 09:48 #2
Tak . men det tror jeg er for langhåret for mig. Jeg skal i så fald bruge een som kan hjælpe mig med at tilrette designet.
Avatar billede g1um Nybegynder
27. februar 2008 - 10:48 #3
Okay, jeg troede at du kun søgte efter færdige "scripts".

Jeg programmerer PHP/Ruby og har stor erfaring i community-sites. Hvis der er en budget på opgaven er jeg meget interreseret i opgaven.

Din mail stå ikkke i indlægget så jeg skriver min her: eugene __at__ 3bytesahead.com