Avatar billede grind Nybegynder
26. februar 2008 - 16:35 Der er 2 kommentarer

Automatisk opdatering fra XML

Er der nogen der ved hvordan man kan lave et system, der kan opdatere offline data fra online XML-filer. F.eks et regneark med XML der automatisk opdateres fra en internetside med XML-filer. Det er et stort arbejde at importere dem manuelt hver gang.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. marts 2008 - 03:23 #1
Alt er jo muligt hvis man vil lave et specielt program til det.
Avatar billede grind Nybegynder
31. marts 2008 - 10:32 #2
HAr selv løst problemet. Det laves nemt direkte i Excel.