Avatar billede harekilling Nybegynder
25. februar 2008 - 23:56 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

har mistet java og kan ikke få den igen

hejsa jeg har haft java instaleret på min pc så pludselig ville den havde at jeg skulle instalere java igen jeg prøvede men den skrev bare først several java virtual machines runnung in the same process caused an error bagefter denne besked the java runtime environment cannot be loaded jeg ved ikke så meget om pc og kan ikke læse engelsk så godt jeg håber at der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 00:07 #1
Du skriver godt nok at du ikke kan læse engelsk så godt, men måske følgende alligevel kan hjælpe dig:
http://www.java.com/en/download/help/6000060700.xml
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 00:18 #2
tak men hvad skal jeg gøre er inde på siden nu
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 00:19 #3
hvad skal jeg gøre
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 00:25 #4
Prøve de forskellige løsnings-forslag som er beskrevet.....
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 00:32 #5
jeg prøver hvad betyder performance ? kan ikke finde det
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 00:33 #6
Ydeevne
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 00:56 #7
virtual memory er det = virtual hukommelse ? og så click system managed size  klik system ?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 01:01 #8
Til det første: Ja
Klik "Skift"
Prik i "Systemadministreret størrelse"
OK
Genstart PC
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 01:02 #9
jeg prøver :)
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 01:16 #10
så har jeg gjordt det og det virker stadig ikke hvad så nu
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 01:25 #11
Start -> Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer -> Fjern alle Java(JRE) -> Download Offline-installationsfilen herfra http://java.com/en/download/windows_manual.jsp
Klik på filen du lige har downloadet og installer Java igen.
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 01:27 #12
oki prøver lige en gang til
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 01:36 #13
den skriver stadig error jeg opgvier for i nat prøver igen i morgen og håber at det så vil virke forstår det bare ikke takker for din tårmodighed med mig
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 16:20 #14
den skriver instruktionen ved "0x573d656d" refererede hukommelse ved "0x573d656d"hukommelsen kunne ikke "read" hvad betyder det ?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 16:59 #15
Er du helt sikker på fejlmeldingen 0x573d656d
Prøv evt. at tjekke igen, google kan ikke genkende fejlen.
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 17:17 #16
oki prøver igen
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 17:21 #17
nu siger den 0x6a2e746e
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 17:33 #18
Hmm, de løsninger som Google kommer frem til, er desværre på et sprog jeg heller ikke forstår.
Måske du skal prøve med en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 17:35 #19
oki jeg prøver
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 17:58 #20
kan stadig ikke lade sig gøre og det med at vælge dato kunne jeg ikke så jeg må bare opgive det men smid lige et svar for nu er det et andet nr den kommer med og jeg ikke forstand på pc 0x2e746e65...... takker for at du ville bruge din tid på at prøve at hjælpe mig det er jeg virkelig glad for tak skal du ha
Avatar billede vejmand Juniormester
26. februar 2008 - 18:19 #21
Oki, jeg er ked af det ikke lykkedes.
Du er velkommen til selv at sende et svar, og tage dine point igen, nu det ikke rigtig var til nogen nytte.
Avatar billede harekilling Nybegynder
26. februar 2008 - 18:25 #22
nej du fortjener dem du har virkelig hjulpet mig også selv om det ikke lykkes så hatr jeg da lært noget takker