Avatar billede schwarz Nybegynder
16. juni 2001 - 17:57 Der er 5 kommentarer

nba-live 2000 på internet-netwerk

jeg vil hel vildt gerne prøve at spille det her basket spil nba live 2000 på internettet mod nogle andre, men det kan ikke rigtig lade sig gøre.. Hver gang jeg går ind i spillet og prøver at spille på netværk så virker det ikke. Er det fordi der ikke er nogle på netværket eller hvad??
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. juni 2001 - 01:39 #1
kører du med router fra teledk, så tag lige et kig her:
http://proaccess.jth.net/program.html

Her er et uddrag:
Counter-Strike = Du kan spille på servere, ej selv hoste netspil
Red Alert 2 = Du kan spille på servere, ej selv hoste netspil
Sudden Strike = Du kan spille på servere, ej selv hoste netspil
ICQ = Du kan ikke modtage filer da port 4000 er lukket.
Napster = Der er observeret problemer med uploads til andre brugere.
\"normal\" FTP = Fungerer begge veje. På port 21 (std. FTP) NAT\'es trafikken til LAN IP 192.168.1.4
Diablo2 = Du kan spille på servere, ej selv hoste netspil
Og i det hele taget netspil = Du kan spille på servere, ej selv hoste netspil

Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:25 #2
Har du fået løst dit problem????

Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede schwarz Nybegynder
24. juli 2001 - 11:52 #3
det løser ikke mit problem!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 12:13 #4
ligner et nej
Avatar billede schwarz Nybegynder
26. juli 2001 - 23:30 #5
ja det ligner nok et nej. Det må du undskylde!