Avatar billede alexisius Nybegynder
24. februar 2008 - 15:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brænding af dvd

Jeg har et brænderprogram der hedder nticd&dvd.maker7 men når jeg vil brænde en dvd med jpeg billeder så forlanger den en cd i sttedet for hvad er der galt ??? .mvh alex
Avatar billede mash Mester
24. februar 2008 - 16:01 #1
Kender ikke programmet ,men er det mulighed for at vælge "DVD ROM ISO" eller noget der ligner.
Avatar billede alexisius Nybegynder
25. februar 2008 - 08:59 #2
jeg kan ikke finde noget der hedder sådan
Avatar billede alexisius Nybegynder
05. marts 2008 - 08:52 #3
hej tgkdk  hvis du sender et svar så får du pointene .det er ganske vist ikke løst men der er ikke andre der har bud.  mvh alex
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 21:12 #4
jeg lukker